Готуємося до першого класу

                                                     Запрошую, діти, попрацювати


 

 

Любі діти! Пропоную вам виконати такі завдання. Повчитися читати по складах, а хто вміє читати, то порадуйте своїх рідних і швиденько прочитайте.     

 

 Повчимося порівнювати предмети!


 Спробуйте виготовити валентинку. Не хвилюйтеся рідні вам в цьому допоможуть.


         Любі діти! Шановні батьки! 

Щиро вітаю Вас із Новим роком та Різдвом Христовим!

Успіху, радості і щастя Вашій родині!

Щасливих новорічних та різдвяних свят!

Діти! Запрошую вас попрацювати і пограти!

 

  Пропоную пригадати, а декому повчитися звуковому аналізу слів. Удачі!

Любі діти! Повправляйтеся в порівнянні кількості предметів.


 Любі діти! Вітаю з довгоочікуваним Днем Святого Миколая! Не знаю, наскільки ви були чемні, але впевнена, що Миколай не обмине вас зі своїми подарунками! А я вам пропоную вивчити віршик і переглянути казочку, а потім розповісти своїм рідним.

 Я святого Миколая,
Дуже-дуже добре знаю.
Він на свято в чобіток
Для слухняних діточок
Має у своїй торбинці
Найприємніші гостинці.

Я святого Миколая,
Дуже-дуже добре знаю.
Він на свято в чобіток
Для слухняних діточок
Має у своїй торбинці
Найприємніші гостинц
https://maximum.fm/novini_t2
 
 

Перегляньте цікавинки про геометричні фігури. Спробуйте намалювати або вирізати з паперу одну з них.

 

Діти! Вчимо голосні звуки. А хто знає, то повторить.          

Чому так весело мені?
Бо вчу я звуки голосні.
Їх рівно шість. Я всі назву:
А, І та Е, О, И та У.

Зватись будуть голосні. 
А щоб їх запам’ятати,
Мо
жна пісню проспівати.

Можна їх й надрукувати. Спробуй!

          А, О, У; Е, И, І —   

Любі діти! Попросимо батьків прочитати вам казочку про голосні звуки, а ви дасте відповіді на запитання.

Казка про голосні звуки

В одному царстві, у старовинному паперовому палаці жили собі брати-голосні звуки. Мирно жили вони доти, доки один із них не сказав:

— Я — найважливіший, найкорисніший для людей, бо з мене починаються слова аґрус, і абрикос, і апельсин, і ананас. А ви нікому не потрібні. (Який звук так сказав про себе? Які слова ним починаються?)

Що тут сталося! Брати-звуки розгнівалися, зчинився галас. Кожен на свій лад почав вихвалятися.

— Я — найголовніший, найкругліший. Мене дуже легко вимовляти, — сказав другий звук. — І буквою я позначаюся гарною, кругленькою, схожою на сонечко. (Який це звук? Якою буквою він позначається?)

— Подумаєш — важливий! — закричав третій. — Це я вмію гудіти, як сирена і як поїзд, вити, як вовк! І буквою я позначаюся такою гарною: гачком із великою петлею, якою вас усіх можу захопити. Отже, я найголовніший і як звук, і як буква. (Який це звук? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?)

— Ні, це я найголовніший, — вигукнув четвертий. — Без мене не ходило б метро, не було б телевізорів і ще багато корисних речей, бо з мене починається таке важливе слово: електрика! (Який звук так сказав про себе? Яке слово ним починається?)

— Ну, й що з того? — заперечив п’ятий. — Я — найкращий, бо командую м’якими приголосними. А ще я можу поєднувати між собою слова. Та й буква моя найкраща: рівнесенька, струнка, як свічечка. А вгорі ще й крапочку маю. І на цьому все. Ставлю крапку в нашій суперечці. (Який це звук? Чому він командує м’якими приголосними звуками? Як він може поєднувати слова? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?)

А що ж шостий? Він мовчав, хоча і знав. Що і без нього не обійтися багатьом словам, але він був лагідний, доброзичливий і ніколи не втручався в даремні, на його думку, суперечки. (Який це звук? Яка в нього особливість? Якою буквою він позначається?)

 
 Упізнай звуки за формою ротика. 
 

 [а]       [о]       [е]       [у]       [і]        [и]

Любі діти! Цікава зимова математика чекає на ваше виконання. Зайдіть за цим посиланням

    https://youtu.be/NI1vf9U_4AE

 Дітки, прослухайте кінезіологічну казочку, якщо вона вам сподобається, обов'язково навчіть і своїх батьків.

 https://youtu.be/RbormShVy_Y

Добрий день,мої майбутні першокласники! Пропоную вам повчити букви, а хто їх вже знає, значить повторити.


Цікавинки чекають на вас! Будьте уважні!


 Любі діти! Пропоную виготовити квіточку, але з умовую, що батьки вам допомагають тільки трішечки. Всі смужечки ви ріжете самі.Удачі!


Немає коментарів:

Дописати коментар